Popular Post

Posted by : Cerita Farjannah Jumaat, 11 Mei 2012

Kategori 'KAWAN' ?
1. kawan chipsmore 
kawan macam ni sekejap ada, sekejap tak ada. Hairan juga dia pergi mana. Kena tangkap dengan bunian ke?

2. kawan buaya 
dia ni macam buaya.. suka makan orang.. mean kawan makan kawan.

3. kawan perfume 
time wangi je dekat dengan kita, time busuk menjauh *time senang ada dengan kita, time susah dia hilang.

4. kawan pisau 
mulut dia tajam mengalahkan pi...sau sampai kita pun takut nak cakap lebih-lebih dengan dia.

5. kawan chocolate 
adeh! mulut dia manis gila mengalahkan coklat. Dia pakai ilmu apa?

6. kawan kayu 
dia ni tunggul. Orang cakap apa pun dia buat derk je.

7. kawan span 
lembut. Seorang yang sopan-santun. Memang lembut tahap gaban. Suara pun ayu je.

8. kawan duri 
dia ni suka sakitkan hati kita so, dia ni adalah salah satu dari spesies duri di dunia.

9. kawan kaunseling 
yang ni jenis kerja dekat Jabatan Kebajikan kut. Semua benda dia nak tahu. Adeh!

10. kawan ibu 
sebijik macam ibu kita! selalu ada tika kita susah dan senang. Kawan macam ni la yang semua orang nak...

korang rasa korang kwn yg mcm mne ?

Leave a Reply

Komen Anda amatlah Dihargai, Segala Komen Adalah tanggungjawab Individu tersebut.

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Cerita Farjannah - cerita farjannah - Powered by Blogger - Designed by de lala -