Popular Post

Posted by : Unknown Sabtu, 14 Julai 2012

  
  Assalamualaikum (^_*)...

hai, selamat sejahtera kepada semua readers.. hmm.. hari ni didetik dan waktu nie..tergerak hati pulak nak buat carta 7 lagu sedih dan putus cinta.. AMARAN, carta lagu-lagu sedih nie tiada kena mengena dengan hidup dan mati jann.. just, memang hobby jannah untuk layan lagu2 sedih nie.. ye la.. ambek mood dan nak jugak ingin rasa di kecewakan.. (palis-palis bha...) ok.. tanpa mengelahkan masa.. jomm kita lihat top 7 lagu sedih pilihan jann.. mesti korang tak sabar kan..hehe.. 

tettt..sebelum tue..jom kita dengar luahan hati kawan-kawan kita di FB tentang perubahan relationship.. ye la.. ada yg maried, seperate.. janda.. n macam2 lagi bha kan.. 

Komen orang bila baca status ni mengikut relationship dalam FACEBOOK..

"Seronoknya..!! Akhirnya aku berjaya menawan hati si dia!!! ♥ "
Komen bagi orang yang berstatus:
SINGLE: Untunglaa...aku ni sape lah yang nak...
IN RELATIONSHIP: Macam kau sorang je..aku pon ade couple jugak..tak kecoh pon?
ENGAGED: Dah lama dah tawan hati dia..dah bertunang dah pon!
MARRIED: Biasalah tu..awal-awal bercinta..baru dapat, hepi la kau..cuba dah ada anak?? Habes ke bini je semuanya!!
IT'S COMPLICAtED: Mula-mula je tu, da bosan..bergaduh je..lama-lama putus jugak..!
IN OPEN RELATIONSHIP: Ape kebendanyalah nak setia-setia, bagi taw orang yang kau dah menawan hati dia?? Muda lagi lah nak setia pada yang satu..bosan!
WIDOWED: Tak percaya cinta!! Tak percaya cinta..!!
SEPARATED: Puihhh!! Menyampah tengok status camnihh!! Sakit hati aku je..
DIVORCED: Dengan bekas aku la tuhh!! Puihh!!

Hahaha...hanya suka-suka.. ♥ ♥ ♥
IT'S COMPLICAtED: Mula-mula je tu, da bosan..bergaduh je..lama-lama putus jugak..!
IN OPEN RELATIONSHIP: Ape kebendanyalah nak setia-setia, bagi taw orang yang kau dah menawan hati dia?? Muda lagi lah nak setia pada yang satu..bosan!
WIDOWED: Tak percaya cinta!! Tak percaya cinta..!!
SEPARATED: Puihhh!! Menyampah tengok status camnihh!! Sakit hati aku je..
DIVORCED: Dengan bekas aku la tuhh!! Puihh!!
Hahaha...hanya suka-suka.. ♥ ♥ ♥

NOMBOR 7


Tajuk lagu: Putus Terpaksa

Penyanyi: Ziana Zain

Lirik pilihanSia-sia belaka aku Berkorban kasih ku padamu Sekiranya kau Masih tak ubah pendirian Yang       hanya menjanjikan Pemergian ngeri Yang tak memberi erti .


NOMBOR 6


Tajuk: Lepaskanmu kerana terpaksa

Penyanyi: Ukays.

Lirik pilihan: Menyesalnya aku menyintai dirimu Kini ku sengsara akibat perbuatanmu itu Kini kau bahgia hidup disampingnya Mudahnya aku kau lupakan Betapa sakitnya pedihnya Kau kata kau cinta dia Mengapa diriku akhirnya Menjadi mangsa dalam percintaan Oh pilunya Terpaksalah aku sendiri Mengundurkan diri demi Keluargamu mengharapkan Agar ku berlalu pergi Untuk sidia pilihan hatimu.


NOMBOR 5


Tajuk: Bukan Aku Yang Kau Cinta.

Penyanyi: Poppy mercury

Lirik Pilihan: jangan bujuk aku lagi usah datang lagi ku anggap semua sudahpun berlalu pergi  tidak aku menyesali keputusan ini cukuplah sampai di sini tidakkah dulu kau yang berkata diriku bukan yang kau cinta.


NOMBOR 4


Tajuk: Dan Bila Esok.

Penyanyi: Sofaz

Lirik Pilihan: Di saat ku ingin dekat denganmu Kau semakin jauh meninggalkanku
Dan kau diam tanpa kata Saatku ucap semua rasa..



NOMBOR 3


Tajuk: keranamu kekasih

Penyanyi: illa Sabry

Lirik PilihanBila kuimbas lagi Terusik peristiwa dulu yang mengguris hati Terkulai-kulai diri bila cinta didustai
                             Oleh insan yang pertama aku sayangi




NOMBOR 2

Tajuk: Pasrah

Penyanyi: Erra Fazira

Lirik PilihanIngin ku melangkah Membawa diri  Kerna cinta  Yang dikhianati  Luka rasa untuk       
menghadapi  Pengorbanan tidak dihargai  Kini aku... Pasrah Dengan segalanya



NOMBOR 1


Tajuk: takkan Pisah

Penyanyi: Eren

Lirik Pilihan:  Takkan ada yang pisahkan kita Sekali pun kau telah tiada Akan ku pastikan Ku kan memeluk menciummu di surga


Bagaimana dengan carta di atas? Melayan perasaan tak? Hehe.. Okelah, jika lagu-lagu ini ada persamaan dengan kisah peribadi anda, jann tidak berniat untuk menyinggung perasaan anda. Ini hanyalah hiburan semata-mata. Senyum selalu dan tata.. have a nice day~ :) jgn bersedih bagi yang lagi putus cinta..sesungguhnya jodoh dan pertemuan itu di tangan Allah.











{ 11 comments... read them below or Comment }

  1. Ya boleh lah daripada aku tak dengar lagu "-"
    (SoWhat)

    BalasPadam
  2. try lagu uji rasyid kali terakhir ku lihat wajahmu...lagi sedih beb..

    BalasPadam
  3. cuba dengar lagu -sinambungan cinta by Gravity. mmg pergh sedih...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sy setuju bro..lirik lagu tu memg power giler..xtau nk ckp mcm mne..syahdu mendayu2 je lagu dye..

      Padam
    2. Btui wei..aku pon trase ksedihan nye..but,kite kne thu yg jodh d'tngn tuhan

      Padam
  4. Adam Ahmad - Kau Pergi Jua.
    Gingerbread - Ku Cari Damai Di Hati.

    BalasPadam
  5. cube lagu meraung dari newboyz...

    BalasPadam
  6. Cer try lagu meraung dari newboyz...

    BalasPadam

Komen Anda amatlah Dihargai, Segala Komen Adalah tanggungjawab Individu tersebut.

- Copyright © Cerita Farjannah - cerita farjannah - Powered by Blogger - Designed by de lala -