Popular Post

Posted by : Unknown Rabu, 16 Mei 2012

1~BILA SI DIA MEMBERITAHU kamulah wanita yang dicarinya selama ini dan terus ingin mengahwini kamu.......... hmmmmmmmmmmm terdesaknya dia! Sedangkan kamu pertama kali keluar dengannya.

2~DIA ASYIK MERENUNG DADA dan punggung kamu lebih daripada 10 kali setiap 10 minit

3~DARIPADA CERITANYA KEPADA KAMU,,jelas dia kaki joli.Sudahlah begitu daripada banyak-banyak tempat pelancongan dan percutian di dunia katanya,dia paling suke ke Thailand dan memberitahu yang dia pernah hadapi masalah ketika menjalani ujian darah,anda patut pertimbangkan masak-masak kemungkinan dia HIV positif,ingat penyakit ini d kesan lama.

4~BILA KAMU PERASAN BIJI MATANYA macam hendak terjojol keluar bila melihat semua wanita cantik,manis,seksi melepasi meja makan kamu berdua.

5~TANGANNYA MIANG-MIANG mahu pegang tangan dan pinggang kamu walau baru satu jam

6~KAWAN-KAWAN KAMU YANG MENGENALINYA memberitahu,dia menghidapi penyakit kelamin dan kamu pula mendapat bukti kukuh daripada surat pengesahan hospital selain beberapa jenis ubat yang sinonim dengan penyakit kelamin.

7~BILA KELUAR MAKAN DENGAN SI DIA sedang kamu memesan makanan kira okey lagi,masuk bab minum kamu pesan coke dan dia pesan Carlsberg.Ini memang salah!

8~BILA DIA BERCAKAP BERDEGAR-DEGAR macam tin konon bapanya ada bisnes minyak dan datuknya orang paling kaya di sarawak,tapi buat tak tahu.anda juga yang terkorek-korek cari duit dalam tas tangan

9~DIA BERITAHU YANG HATINYA sangat-sangat terluka,dan dia masih lagi bersedih kerana putus cinta dengan gadis yang hamilkan anak luar nikahnya.

10~DIA KATA YANG DIA IMPIKAN seorang isteri yang taat setia dan rela menjadi suri rumah sepenuh masa.Tetapi daripada apa yang anda faham dia sebenarnya kata dia sedang mencari tukang masak,tukang cuci,tukang kemas,tukang gosok,tukang picit,tukang sental,pendek kata semua tukanglah dan katanya lagi dia juga sedang mencari kilang buat anak.

Leave a Reply

Komen Anda amatlah Dihargai, Segala Komen Adalah tanggungjawab Individu tersebut.

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Cerita Farjannah - cerita farjannah - Powered by Blogger - Designed by de lala -