Popular Post

Posted by : Unknown Jumaat, 11 Mei 2012

kata org sepi itu indah
aku lak kata sepi itu sungguh membosankan,,

kata org cinta itu indah,mengasyikkan
aku lak kata cinta itu wat aku rs konpius,ade bermcm2 rasa,

kata org xkenal maka xcinta
kata aku lak kenal bertahun2 pon msh ade yg curang,,

kata org cemburu tnda sayang
kata aku lak,,mls den nk komen,,

kata org kalu mkn kacang bnyk muka tumbuh jerawat
kata aku lak,xmkn pon tumbuh,,

kata org ank dara xelok nyanyi kt dapor nnt dpt suami tua
kata aku lak,untung2 dpt cam datok K,,,ekekekee

korang lak??ade yg nk tmbh ke??siler2,,jgn segan

Leave a Reply

Komen Anda amatlah Dihargai, Segala Komen Adalah tanggungjawab Individu tersebut.

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Cerita Farjannah - cerita farjannah - Powered by Blogger - Designed by de lala -