Popular Post

Posted by : Cerita Farjannah Rabu, 1 Ogos 2012

Assalamualaikum(^-*)...



macam2 skrg kan ?? berapa banyak share untuk pic nie untuk bagi kita sedar yang support lagi Nicki Minaj.. kalau ada lagu2 dia delete je... buat apa nak simpan lagi... NICKI MINAJ HINA ISLAM -.- DAH SAH KAFIR . PADAHAL ISLAM TAK BUAT PAPE PON AT DIORG KAN , TAPI KNPE DIORG X SUKA SGT ISLAM ERR -.- nak tengaok video dia? KLIK SINI dan KLIK SINI

#Pade yg ISLAM ..tlg sebarkan kepada semue islam !!seramai mungkin..boikot lagu nie berserta tuan punya lagu nie sekali iaitu Nicki Minaj!!



{ 3 comments... read them below or Comment }

  1. neraka jahanam betol kapir laknat nikan, sabar jelah pasti trbalas prbuatan mereka =)

    BalasPadam
  2. @Cik Arina btol tu rina.. jannah un tak tau la apa yg org kapir nie benci sgt kat agama islam.. kita bukan ganggu dorang pun kan.. huhu.. sepatutnya kan, lagu2 nie semua kenalah tapis dulu lirik dia..supaya tidak menimbulkan kontroversi dan penghinaan,, huh..

    BalasPadam
  3. Dulu katy perry dlm dark horse, sekarang manusia ni plak..skrang siapa yang terorist sebenar??

    BalasPadam

Komen Anda amatlah Dihargai, Segala Komen Adalah tanggungjawab Individu tersebut.

- Copyright © Cerita Farjannah - cerita farjannah - Powered by Blogger - Designed by de lala -