Popular Post

Posted by : Cerita Farjannah Khamis, 30 Ogos 2012







Mudah je jika semua kerana Allah .. mcmnilah style para Niqabis makan .
p/s: Jarang2 order mee hailam.. sbb basah.order mknn yg kering2 je... :DAlhamdulillah.. kenyang juga. tahu x ? lebih mudah untuk hadapi dugaan 'makan berniqab" banding Istiqamah untuk Berniqab. ada je hasutan yg melemahkan utk terus Istiqamah.Apapun,Ikhlaskan hati.. hnya stu..


klau nk mkn bukak niqab sy x stuju,sma gak mcm x yah pkai,lelaki lalu npk juga,kbiasaannya rmai mreka yg b'niqab ble p tmpt mkn ambil posisi b'sbelahan dnding,selak tang mulut ja..atau mna2 pn blh asal kn pndai cranya. 


Tujuannya "Untuk menggapai Redha Allah"

{ 23 comments... read them below or Comment }

  1. cam lawak ja makan sampai selak niqab.. bukak la sat sementara nak makan.. bukan berdosa pun..

    BalasPadam
    Balasan
    1. byk yg x setuju la wakk...

      Padam
    2. lebih baik makan dgn cara mcm tu

      Padam
  2. ermmm....bagus pakai purdah...boleh je nk makan kalau pakai purdah...cuma perlu berhati2 dan memerlukan masa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya.. bukan senang nak pakai purdah nie kalau iman tak cukup.. :)

      Padam
  3. ; kadang2 tertanya2 mcm mane wanita berpurdah makan di tempat awam. tapi diaorang comel, heheheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..skunk da tau kan cara mereka makan d tempat awam..hehe

      Padam
    2. insyaallah golongan mcm nilah yag akan mnjadi ahlul jannah

      Padam
  4. menarik entry nie,

    salam aidilfitri,

    fatin zaini singgah dan follow anda !

    http://www.fatinzaini.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. hai..salam perkenalan..jananh da follow akak balik..hehe

      Padam
  5. wowww.... so nice.. hehehe.. Anna dah merasa dah... mudah bg kami susah bg org yg rasa susah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe..muda bila dipermudahkan kan..ehhe..

      Padam
    2. stiap prkara utk kbaikan akan dipermudahkan biiznillah

      Padam
  6. bestnya kalau dapat buat mcm nie. tapi belum sampai seru.. ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang bez kan.. jannah pun teringin..hehe..

      Padam
  7. hari tu xdpt tgk live la ni baru cheq taw hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe.. x pe..sekarang dah tau kan..hehe..peace...

      Padam
  8. oooo...camtu..seingt ayu, cam pernah skali je kot tgk niqabis makan:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. jiran jannah ada yg pakai purdah..hehe.. selalu gk la tgk beliau.. :)

      Padam
  9. salam jannah...semoga allah merahmati anti.ana juga niqabis.mula2 tu..susah gak nak makan kat tempat awam.lama2 biasa..ok je.

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum , terima kasih atas perkongsian ini . Sangat sangat berguna sebab saya salah seorang niqabis dan agak buntu apabila kawan kawan ajak makan diluar . Terima kasih :D

    BalasPadam
  11. macam mana pula kalau solat ditempat yg tebuka ? dan ana ada menghadiri kuliah di suatu tempat , ada sesetengah org yg berpurdah membawa turun purdah nya ?

    Wallahu a'lam

    BalasPadam
  12. assalamualaikum....bagus niat anda..
    masalahnya makanan yang anda makan tu meragukan saya.
    minta beri contoh makanan yang lebih baik & tidak mendatangkan fitnah

    BalasPadam

Komen Anda amatlah Dihargai, Segala Komen Adalah tanggungjawab Individu tersebut.

- Copyright © Cerita Farjannah - cerita farjannah - Powered by Blogger - Designed by de lala -