Popular Post

Posted by : Cerita Farjannah Jumaat, 6 Julai 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Ini kisah yang menyentuh hati,cinta yang sangat sempurna
Inilah kisah cinta orang cacat yang telah berkeluarga, tapi sang suaminya  memiliki wajah dan tubuh yang sempurna. Di dunia ini, masih ada rupanya cinta yang sempurna. siyess... jannah terharu sgt..



Untuk Sahabat-sahabatku, ini sebuah kisah menyentuh hati dalam bentuk gambar yang nyata (no edit punya gambar arr). Tuhan itu Maha Adil dan Maha Penyayang, Kisah seorang suami n isteri yang hidup dalam serba sederhana..suaminya itu boleh dikatakan sebagai seorang lelaki yang cukup sempurna terutama dalam penampilannya, tapi dia mempunyai seorang isteri yang mempunyai kelainan dalam fiZikalnya, dimana wanita tersebut tidak mempunyai kaki sama sekali dari Hujung kaki hingga ujung paha, bahkan wanita itu tidak memiliki sama sekali pinggul (bahagian dari pangkal paha hingga batas pinggang), jadi beliau susah sikit nak duduk kerana tidak memiliki alas dibawah pinggang tersebut. Tapi  disebabkan kebesaran Allah, wanita tersebut memiliki suami yang cukup kacak dan semupurna dan mahu menerima dirinya dgn seadanya. Mereka sekarang dikurniakan dua orang anak cahaya mata yang kiut dan sempurna fizikalnya.. .

jom kita hayati satu persatu gambar2 dari pasangan n keluarga tersebut... Sungguh grrr.. ajaib..macam dalam dunia khalayan pulak kan.. ! Semoga memotivasi dan menyemangati hidup anda...
 nak tengok lagi? meh.. tengok lagii




lagi??




CINTA TIDAK MEMERLUKAN KESEMPURNAAN.. CINTA MEMERLUKAN KEIKHLASAN .. INSYAALLAH.


Leave a Reply

Komen Anda amatlah Dihargai, Segala Komen Adalah tanggungjawab Individu tersebut.

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Cerita Farjannah - cerita farjannah - Powered by Blogger - Designed by de lala -