Popular Post

Posted by : Unknown Sabtu, 3 November 2012



penyanyi terkenal jennifer lopez berdepan saat yang memalukan apabila bajunya terlondeh sehinggah menampakkan payudaranya ketika mengadakan konsert di 02 Arena, London, baru-baru ini.

dipetik daripada Radar Online, insiden tersebut berlaku ketika J.Lo sedang menari dengan memakai jumpsuit labuci, malangnya secara tiba-tiba dia hampir tergelincir lalu menyebabkan bajunya terlondeh di bahagian depan.

menyedari payudaranya terdedah, penyanyi yang terkenal dengan lagu On The Floor itu dengan pantas memebetulkan bajunya dan meneruskan persembahannya seperti tiada apa yang berlaku.

ini bukanlah insiden pertama buat J.Lo kerna sebelum ini perkara yang sama berlaku ketika mengadakan persembahan di Itali dengan pakaian yang hampir sama.

walaubagaimanapun, insiden tersebut tidak memberikan kesan terhadap persembahan dan sambutan daripada peminat. malay J.Lo sempat menulis di akaun twitternya dan mengucapkan terima kasih kepada yang hadir. dalam perkembangan lain, J.lo dijadualkan bakal mengadakan konsert Jennifer Lopez "Dance Again World Tour" Live In Malaysia 2012 pada 2 Disember akan datang, jam 8 malam yang bertempat di Stadium merdeka, kuala lumpur.

tiket boleh didapati dengan harga RM168, RM268, RM288, RM368, RM528, RM628, RM658 di tiket Charge dan Air Asia Red Tix.

Leave a Reply

Komen Anda amatlah Dihargai, Segala Komen Adalah tanggungjawab Individu tersebut.

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Cerita Farjannah - cerita farjannah - Powered by Blogger - Designed by de lala -