Popular Post

Posted by : Cerita Farjannah Jumaat, 31 Mei 2013

ibu kita tahu yang terbaik untuk kita. yeah!! ibu kita tahu yang terbaik, tapi tidak dinafikan ibu kita pernah menipu kita waktu kita kecil..kan3.. ce korang tengok contoh-contoh gambar di bawah ini. dan pernahkah korang mengalaminya??



#1  "Ibu boleh tolong guntingkan rambut awak ni!! ibu kan seorang penggunting rambut yang terbaik"!

habislah rambut korang, tapi apa pun ianya percuma.



#2  le mommy: "Jom pergi beli aiskrim"
mari dapatkan suntikan insulina awak sekarang!


#3 le mom: jangan tonton tv! nanti otak kau tambah lembab!

fakta itu salah! menonton tv dapat meningkatkan ilmu pengetahuan.


4) le mom: mereka tu cemburu dengan kau sayang.
lol.. tak, mereka tu cuma kanak-kanak yang nakal dan yang suka membuli.


#5 le mom: "kita akan sampai kejap je lagi..."


dua jam kemudian: anda masih di kereta dan pada zaman kanak-kanak  dua jam itu boleh diibaratkan sebagai  8 jam.


#6  le mom: "wah, cantiknya lukisan anak mama!!"


lol! serius ni, lukisan ni hodoh!


#7 le mom:  kalau kau tak makan sayur ni, kau takkan membesar nanti!

.....ohhhh~

 #8 kecantikan seseorang itu boleh di lihat dari dalam dirinya!
lol! ini yang ada dalam diri manusia, darah, salur darah dan organ-organ lain.

{ 5 comments... read them below or Comment }

  1. hahaha.. tapi yang tengok tv tu mak sy ok. Sepanjang hari sy tengok tv pon dia biarkan je dulu. hehe.

    BalasPadam
  2. haha...ade sesuatu di sebalik penipuan tu...
    kalau x kompem ade barang pecah kat rumah..hehe

    BalasPadam
  3. haha..ade sesuatu disebalik penipuan tu...
    kalau x kompem ade bnda pecah kt rumah..hehe

    BalasPadam
  4. eh?huhu bab gunting rmbt yeahh mak sy memang suka gntng rmbt kami adik beradik..jimat².. :P

    BalasPadam
  5. Kalau itu biasalah. Tapi yang lawaknya tu pasal nombor lapan. Hahahahahaha, senak perut ketawa dari tadi.

    BalasPadam

Komen Anda amatlah Dihargai, Segala Komen Adalah tanggungjawab Individu tersebut.

- Copyright © Cerita Farjannah - cerita farjannah - Powered by Blogger - Designed by de lala -