Popular Post

Posted by : Unknown Isnin, 5 November 2012

hai there, hari ini saya akan kongsikan cara untuk crash pelayar internet kawan korang. sebelum saya menerangkan tentang langkah-langkah "trick" ini elok rasanya saya terangkan kepada anda cara trick ini berfungsi. korang tau bukan apa akan jadi sekiranya 100 website atau blog dibuka sekaligus. ianya akan CRASH, ok, jom mulakan langkah trick tersebut.


1) buka NOTEPAD

2)copy dan paste kod di bawah ini dalam notepad.






3) sekarang korang save as (apa-apa je).bat [saya lebih menyarankan anda agar letakkan nama yang menarik seperti angry bird agar rakan anda tertarik untuk klik folder tu]. sebagai contoh: angry bird.bat


llangkah terakhir, korang bagi ni dalam pendrive kawan korang. dan apabila kawan korang buka..boom! ..hehe.. korang pun boleh cuba dalam PC korang. jangan risau. tak bahaya sangat pun.. hang dalam beberapa minit je pun ^^. jika ada sebarang pertanyaan dan masalahlah sila tinggalkan komen anda di ruang komen.



AMARAN: SEGALA PENYALAHGUNAAN DAN KERUGIAN PIHAK CERITA FARJANNAH TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB, trick ini hanyalah sedakar perkongsian untuk menambahkan ilmu tentang dunia IT.

{ 1 comments... read them below or add one }

Komen Anda amatlah Dihargai, Segala Komen Adalah tanggungjawab Individu tersebut.

- Copyright © Cerita Farjannah - cerita farjannah - Powered by Blogger - Designed by de lala -