Popular Post

Posted by : Unknown Jumaat, 29 Mac 2013


Dia menjalani lebih 330 prosedur kosmetik, lebih jauh mengatasi cindy Jackson dari amerika syarikat yang diiktiraf sebagai wanita terbanyak melakukan pembedahan kosmetik di dunia

Alicia douvall
alicia mula menjalani pembedahan plastik sejak berusia 15 tahun/
Bekas model glamor inggeris Alicia douvall yang terkenal kerana pendedahan hubungan sulitnya dengan selebriti termasuklah mogul muzik simon cowell. Dia mendakwa telah memebelanjakan lebih 1 juta pound (rm 4.7) juta untuk membesarkan payudara, menegangkan muka hingga kepada pembedahan mengecilkan kuku kaki. Alicia mendakwa perbuatannya itu menyeabkan dia ketagih untuk melakukann pembadahan hingga terpaksa menerima pemulihan rawatan sebanyak 3 kali.

Alicia douvall

Alicia yang dikaitkan dengan beberapa selebriti termasuk actor rounrke dan bekas penyanyi simply red berkata, dia sudah menjalani banyak pembedahan kenara yakin dia kelihatan hodoh. Alicia memberitahu alas an utamanya untuk menjalankan pembedahan kosmetik adalah untuk kelihatan seperti Barbie dan ia cukup membimbangkan.

Alicia douvall
Apabila ditanya adakah dia berpuas hati sekarang, dia menjawab, “ saya sudah menjalani terlalu banyak pembedahan hingga muka saya tidak bolh bergerak, saya tidak boleh senyum dengan betul dan tidak dapat bernafas menggunakan hidung. Jika saya tidak pern ah menjalankan pembedahan, saya yakin saya jauh lebih cantik dari sekarang’

3 gambar kesan rawatan pemulihan yang terpaksa diterima oleh alicia:


Alicia douvall


Alicia douvall




Alicia douvall
alicia terpaksa menerima rawatan pemulihan sebanyak 3 kali



diadaptasi dari: Harian metro edisi 25 mac 2013




Leave a Reply

Komen Anda amatlah Dihargai, Segala Komen Adalah tanggungjawab Individu tersebut.

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Cerita Farjannah - cerita farjannah - Powered by Blogger - Designed by de lala -